Начало / Политика за Доставка и Връщане

Политика за Доставка и Връщане

1. УСЛОВИЯ НА ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ


За Ваше удобство имате няколко варианта за доставка и плащане, от които можете да избирате.


Получаване на място в избран магазин

- Безплатна доставка независимо от обема на поръчката

- Срок на обработка: 1-3 работни дни

- Плащане само на място в магазина - в Брой, с Карта или с Подаръчен ваучер


ВАЖНО: Изчакайте потвърждение по телефон или имейл, че поръчката Ви е готова преди да се отправите към магазина.


Доставка с куриер

- Използваме услугите на ЕКОНТ

- При поръчка над 59 лв. – БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

- При поръчка до 59 лв. – 6,50 лв.

- Плащане: Наложен платеж, плащане на място в офис на Еконт или с кредитна карта през електронния магазин чрез EcontPay.


ВАЖНО: Молим да имате предвид, че в натоварени периоди на годината е възможно по-бавно обработване и доставка на Вашата поръчка, тъй като зависим и от капацитета на куриерската компания.


2. ПОЛИТИКА НА РЕКЛАМАЦИЯ И ВРЪЩАНЕ


Можете да върнете един или няколко продукта от Вашата поръчка в рамките на 30 дни от получаването на доставката.

Най-лесно и напълно безплатно това може да стане в нашите магазини – просто занесете продукта на място и носете с вас електронната касова бележка или потвърждението за поръчка, което сте получили по имейл.

Можете да ги върнете и по куриер, като за целта ще е нужно да попълните заявката за Връщане, която се намира в секцията Моите поръчки в личния Ви профил. Връщането с куриер е безплатно само при ползване на услугата от офис до офис на Еконт - гр. София, Окръжна болница.

В рамките на 14 дни след като сме получили върнатите продукти, сумата за тях ще Ви бъде възстановена на посочена от Вас банкова сметка.


ВАЖНО: Продуктите трябва да се върнат в търговски вид – без повреди или следи от употреба, и с пълния комплект оригинални етикети.


Go to Top